Follow Dashboard
Tokens?

Ceramah 5 jam .. :P
Tuesday 18 December 2012 | 00:07 | 0 comments
haii peep ! sehat tak hari nie .. ?? hope sentiase lha sehat okee .. hehehe .. ase macam dah lame pulak tak update blog aku nie .. rindu pulak kt blog nie .. hehehe .. rindu lagi dekat my bucuk okee .. huhuhu .. *gedik ! .. hahaha .. hari nie aku nak story sikit pasal hari pertama aku mendengar ceramah selama 5 jam untuk amek lesen moto .. 0kee 5 jam .. bosan sangat .. mengantuk lorhh aku dga ceramah t0o .. naseb lha ade mmbe .. boleyh jugk borak dengan die .. awalnye excited giler nak g sebb nak amek lesen .. bang0n pagi-pagi dengan semangat utk pergi takut lmbt masok kelas .. sebb pakcik t0o cakap kalow lambat nanti kelas t0o penoh dan tak boleh nak masok .. s0o ! kena lha datng hari laen .. haa !! tak nak lha datang sampay 2 kali .. aku pegi amek lesen t0o dengan cousin aku .. tp die dah form 5 dan die amek lesen moto dan kete sekaly .. aku amek moto je lhaa .. sebb tak cukup umor nak amek kete sekaly .. s0o! kena tunggu lha tahun depan baruu boleh amek lesen kete .. hehe .. insyaallah ! kalow panjang umor .. amin ..

First ! sampai dekat sane .. tengok orang tak ramai sangat sebb maseh awal pagi lagi .. pst0o pakcik t0o bagi borang utk isi dan daftar dekat situ .. tetibe ! mase masok dalam nak daftar nmpak lha pulak puteri dekat situ tengah beratur nak daftar same .. wahh !! giler best sebb ade mmbe yang same umo dan sama sekolah .. rupe nyer ramai lagi mmbe aku amek lesen time t0o .. aku ingat kann tak ade mmbe tady .. dah cuak dahh mase t0o  .. hehehe .. atan dan syidi p0n amek jgk mase t0o .. hehe .. atan same kelas dengan aku tp syidi dapat kelas laen sebb kelas dengan aku t0o dahh penoh .. s0o ! kena lha masok kelas sebelah .. haa !! padan lha dengan muke k0 .. bagos pon ko tak sekelas dengan aku mase t0o .. tak suke aku tengok muke ko .. belagak sangat .. ko ingat ko t0o bgos sangat .. heeyy !! pegi lha .. boleh jalan lha ko .. tak kemaruk pon nak tengok muke ko .. aku tahuu lha ko t0o penah jadi pakwe aku dlu .. tapi tak payah lha nak sombong sangat dengan aku lepas putus .. ko ingat aku nak mengharap kan ko balekk .. heeyy !! pleess lhaa .. ingat aku nie tak ade maruah ke .. ?? merayu nak kann ko balek .. hishh ! tak ade keje aku .. banyak lagi laky laen dekat luar sane yg lebih baek dary ko .. ggggrrrrr .. pendekk .. ishhh !! napee plk aku story pasay die pulak nie .. menyebok lha ko nie .. ce kalow ko tak ade mase t0o .. comform aku tak story pasay ko dekat sinie .. hati tengah mare nie .. dah lha pinjam pen aku mase t0o buat ilang .. ngok ! tak hargai langsung ape yg orang bagi .. kalow tahuu jadi cmt0o .. tak ingin aku nak bagi ko pinjam pen aku lha .. sabar je lha dengan ko nie ..

okee ! stop cerite pasay die .. menyampah pulak ase hati nie .. lebih baek aku story pasay pakwe aku yg sekarang nie daripade story pasay die .. buang mase je .. k lhaa .. teroskan story tadi .. lepas daftar t0o .. ter0s masuk kelas dan amek tempat duduk .. aku duduk dengan puteri dan cousin aku t0o .. kelas nyer mule jam 9.30 pagi .. tapi kiteorang dah sampai kat situ jam 7.30 pagi .. awal takk ?? disebab kan nak daftar s0o kena lha datang awal tajot nty penoh .. hehe .. pstuu tunggu lha sampay jam 9.30 pagi dekat dalam kelas t0o .. mase tengah menunggu t0o .. kite0arang nie asyik bergelak je .. aku ase geng kte0rang je yang bising dekat situu sebb bersembang .. hahaha .. but happy giler .. tade lha bosan sangat .. okee ! tunggu punye tunggu jam p0n dah pk0l 9.30 pagi .. tp guru nyer tak datang p0n sampay lha pkol 10 baruu lha dy sampay .. hishh !! setengah jam lewat tahuu .. penat lorhh menunggu nyer .. lepas orang t0o sampay start lha kelas kiteorang .. time kelas pertama t0o best lha jugak sebab orang t0o asyk buat lawak je .. tak ade lha bosan dan mengantuk sangat .. n then ! kelas pertame t0o pon tamat jam 12 tengah hari .. sebb t0o time nak makan tengah hari .. aku ingat kann makan tengah hari dekat situ free .. rupe nyer kene bayar jugak .. sebab time kak ika aku amek lesen kat stuu orang t0o bg kupon makan dan makn free .. tp time aku tak ade pon dapat kupon t0o .. hishh ! kena bayar plk makan .. mane adil macam t0o .. huhuhu .. tape lhaa .. janji per0t aku kenyang .. sedap jugak lha makan dekat stuu .. alaaa ! sebb kan lapar sumenyer lha sedap .. hahaha ..

0kee ! lepas je makan tengah hari .. aku dengan kawan aku ter0s masok kelas balek dan tunggu untuk kelas kedua .. kelas kedua t0o start jam 2 petang .. 0kee ! siyesly .. kelas yg kedua nie mmg bosan .. mengant0k sungguh aku dengar ceramah nyer .. tp ade mase orang t0o buat lawak jugak .. malangnyer lawaknyer buat orang terkejut ta0 takk .. sebb suke tnye s0alan dengan tetibe .. ishh ! benci nyer aku .. tergagap2 aku nak jawabnyer .. haha .. lawak giler kalow tg0k muke aku mase t0o .. cuakk d0hh .. hehe .. tapi still comey taw .. dah penceramah nyer tua .. gggrrr ... gatal plk t0o .. bagi lha yg hensem sikit .. sedap sikit mate aku nie memandang .. tade lha mengantukk sangat aku mendengar nyerr .. c0mform aku tersenyum je sepanjang ceramah t0o sebb jejake hensem .. nie takk tua bangke .. huhuhu .. s0ri lha yea at0k sebb mengutuk kamuu .. hehehe .. kelas kedua t0o tamat jam 3.15 petang .. tak sempat d0hh aku nak ikot mak sedare aku antar akak ika aku balek p0li .. huhuhu .. sedihh .. kejap je die balek sinie .. tape ! nanti k0 balek lagi kann ?? tak sabar nak tunggu k0 balek .. dan aku nak pasti kan yg aku dapat ikot nanti time amek n antar ko akak bucukk .. hehehe ..

tapi sepanjang ceramah yg membosankan t0o .. aku ditemani 0leh teman setia yg sayang sangat dekat aku nie .. sape lagi kalow bukan bucukk aku t0o .. hehe .. tengs sangat sayangg sebb sudi mesej dengan saya time t0o tak ade lha saya nie bosan sangat .. huhu .. lepas tamat jea kelas t0o .. masing-masing b0leyh lha balek dengan guru masing-masing tp lepas name disebut dan tande tangan baruu lha boleyh balek .. sebelum t0o aku pegi lha teman cousin aku t0o semayang dluu .. sbb die belum solat zuhur lagi .. semntare menunggu pakcik yg amek kite0rang t0o antar orang laen dluu .. sebb kite0rang nie jauhh .. hehe .. selepas selesai je cousin aku t0o solat .. kiteorang p0n tunggu lha dekat luar sampay pakcik t0o datang .. n then pakcik t0o p0n datang selepas beberape minit .. kiteorang p0n balek .. siyes ! penat giler dohh .. walaup0n dudk je tak ade buat ape-ape dan hanye mendengar .. tp duduk pon penat jugak lha sebb asyik dudk je .. sakit punggung aku .. hehehe .. lepas nie ade ujian kelas komputer pulak .. aduhh !! mals pulak ase nak pegi .. dahh lha ujian nyer sush .. nak kene study lagi .. hurrmm .. nth lha boleyh jawab kea tak nie .. kal0w gagal nty kene ulang balek n kene bayr lagi .. takut plk asenyer .. pakcik t0o kate jumaat nie p0n boleh amek jumaat depan pon boleh amek jugak .. tp masalahnyer .. kl0w amek jumaat depan aku nak kene bely buku utk sekolah plk .. haihh ! nth lhaa .. tahuu lha naak amek bilee .. k lhaa .. penat aku asyik taip je .. dahh panjang giler nie .. huhuhu .. sakit jari aku nie .. untuk pelajar pmr ec0k gudluck 0kee utk result k0rang .. hehe .. h0pe yg terbaek ..
okee ! byee .. see u later okee .. assalamualaikum .. peace .. :)


Old things | New things