Follow Dashboard
Tokens?

Rindu
Tuesday 11 December 2012 | 02:55 | 0 comments

Ehem-2 !! .. hehe .. nak testing suare japp .. haihh !! maklum lhaa dah lame tak update blog nie .. hehe .. Ehh ! jap-2 .. update blog nie bukan nyer gune suare kann .. ?? haha .. pkay tangan kann .. hehe .. silap ! lantak lhaa .. tak kesah p0n .. 0kee !! HYE GUYS .. dahh lame tak update blog nie .. haiihh maklum lhaa 0rang buzy dengan kenduri kahwin .. tapi bukan aku k yg kahwin .. abang sedare aku yerr .. huhu .. walaup0n dapat penat .. btw happy sgt .. tapi dalam happy t0o .. ade jugakk yg sedih .. haa !! ye lhaa pada hari perkahwinan t0o lhaa .. akak sepupu a.k.a mmbe rapat giler aku pegi samb0ng belajar .. tak dapat lhaa nak same-same dengan aku time kenduri t0o .. sedihh ta0 .. huhu .. sebab t0o lhaa title aku hari nie RINDU .. nakk cite sikit psay dy lhaa nie .. nakk ta0 takk sape dy ?? mehh ! kasi intai sikit gambar dy kt bawah nie .. dy cantik + c0mel + cun .. hehe .. aku sayangg giler d0hh kat dy nie .. 


haa !! nie lhaa dy .. c0mel kann akak aku .. huhu .. ramai 0rang cakap aku dengan dy nie kembar .. hehe .. ade nampak macam kembar kea ?? ade k0t .. hehe .. aku sedihh k0t dy pegi time t0o .. ye lhaa .. dy lhaa kawan baik aku selame nie .. tak pernah berpisah p0n dengan dy .. mane-mane dy pegi je msty bawak aku sekaly .. dary kecik id0p dengan dy .. dy lha tempat aku bergad0h .. berg0sip .. sudi nakk dengar masalah aku .. sumenye ngn dy .. huhu .. kite rindu giler d0hh dekat kak ika .. bile kak ika nak balek .. ?? kite rindu sangat d0hh dekat kak ika .. b0san sangat kak ika tak ade dekat umah .. tak tahuu nak sembang dengan sape .. past0o tak ade sapee nak teman kite pegi jalan-jalan naek moto petang2  .. huhu .. ase nak nangis l0rhh .. sekarang nie kak ika mesty tengah ser0n0k kann dapat jumpe kawan-kawan baruu dekat sane .. tapi kak ika jangan lupe dekat kite taw .. kite tak pernah lupekan kak ika .. nty kal0w ade mase c0l 0r msg lhaa kite yer .. kite sayangg sangat-sangat dekat kak ika .. belajar el0k-el0k taw dekat sane .. jage diri baek-baek taw .. makan t0o jage sikit taw .. kak ika t0o ade resdung .. ane b0leh makan sebarangan .. kite da kenal sangat peragai kak ika macam ane .. dary kecik d0k dengan kak ika .. susah senang sentiase bersama .. psnie ! kite d0k je lha dekat umah s0wang -s0wang .. takk ade dahh jalan-jalan naek m0to setiap petang ag dahh .. pegi j0nging kat padang sek0lah same-same p0n tak ade ag dahh .. tunggu je lha nanti kak ika balek .. haihh ! ntah bile lha kak ika nak balek kann ?? hurrmm .. maybe lambat ag k0t .. huhu .. kak ika d0k sane jangan sedih-sedih taw sebab mak n bapak tak ade .. sekarang nie sume benda kena buat sendiri k .. kite da merase dahh sume t0o .. time d0k asrama dluu .. tapi itu sek0lah b0leh tukar-tukar sek0lah .. but kak ika tak b0leh nak buat cmt0o taw .. kak ika t0o bukan nyer budak sek0lah ag ye .. ingat t0o adeq ! huhu .. lepas nie kite tak ade dengar dahh mak kak ika panggil kak ika dengan name panggilan adeq t0o ag .. huhu .. sunyi lha kite kak ika tak ade .. huhu .. k lhaa .. t0o jee aku nak p0st ari nie .. pape p0n aku sayang giler kat dy .. dy dahh jd macam kakak aku sendiri taw .. ehh ! lupe nak bgta0 name pen0h dy .. name penuh dy ZULAIKHA BINTI MOHD AROFF .. hehe .. um0 dy 18 tahun .. single or takk ? aku tak tahu .. hehe .. k lhaa byee .. Assalamualaikum .. ty aq update ag k .. 


Old things | New things