Follow Dashboard
Tokens?

Saya Mintak Maaf :'(
Saturday 25 May 2013 | 09:00 | 0 comments
Haii ,, Dah lame sangat tak bukak blog nie .. last update pon awal tahun hari tuu .. perhhh !! lame giler dohh .. sekarang pon dah hujung bulan 5 lorhh .. Haihh ,, maklum lhaa bz dengan sekolah , kelas tambahan , study .. so , tade mase langsung .. nak SPM lhaa kate kann .. kene lha bekorban mase sikit untuk berjaye .. nie pon baru jea abes exam pertengahan tahun .. result tak tahuu lhaa macam ane .. okeyh kea tak ?? tunggu jea lhaa abes cuti 2 minggu nie .. Hhuurrmm , lupe pulak .. korang sume sehat kea ?? mesty sehat kann .. aku sehat jea .. alhamdulillah .. syukur ALLAH maseh panjang kann umur aku untuk hidup atas bumi NYA ini .. terima kaseh YA ALLAH .. :')

Haaaa ,, cuti sekolah dah bermula kann ?? mesty ramai yang seronok kann g bercuti sane sini .. tp ! aku nie jea yang terperuk dekat rumah .. tade pegi mane-mane pon .. just hang dengan member-member jea .. hehehe .. mase cuti nie je lhaa yang ade mase sikit nak update blog aku nie .. kesian ! dah lame sangat tinggal kann blog nie .. btw , bukan pasal nie yang nak aku cerite tp sebenar nye nak cerite pasay entry dekat atas tuu .. huhu .. korang pon tahuu kann nie mesty entry pasay pakwe kesayangan aku tuu .. heee .. :')

Aku tahu yang aku nie dah banyak sangat berubah .. lepas genap setahun kapel ngn die 6/5 hari tuu .. terus perangai aku jadi berubah sikit .. aku tahu dan aku sedar tuu .. kau banyak bersabar dengan perangai buruk aku nie .. aku selalu tak balas mesej kau , tak layan kau , mesej pon balas kejap jea lepas tuu teros tak balas dahh .. tp ! bile call kau aku selalu angkat .. sebab ape ?? sebab aku sebenar nye rindu kann kau , cume aku je tak nak bagi tahu aku .. aku lebih suke kau call aku berbanding mesej sebab aku boleh dengar suare kau walaupon aku tak dapat jumpe kau .. dengar suare kau pon dah boleh lepas rindu aku dekat kau .. aku tahu , aku selalu cakap yang aku benci kau .. tapi ! hakikat nye aku tak pernah pon benci kau .. bertambah sayangg ade lha .. kann benci tande nye sayang .. aku cakap macam tuu sebab aku tengah marah .. paham-paham je lhaa kalau orang tengah marah macam ane .. sume perkataan tak elok aku keluar kann sampai sakit hati kau .. aku nie penting kann diri sendiri kann .. langsung tak pikir perasaan kau , keadaan kau .. yang aku tahu tentang kepentingan diri aku je .. sumpah ! aku tade niat pon nak buat kau macam tuu sekaly .. aku salah ! aku mintak maaf sangat-sangat dekat kau .. pleessssss maafkann mucukk okey bucukk ..

Mucukk , happy sangat sebenar nye dapat bucukk .. sebab bucukk caring pasal mucukk , tak pernah nak marah mucuk lame-lame , faham keadaan mucukk , selalu ade untuk mucuk , banyak sangat sabar dengan perangai mucukk yang gedikk sangat nie .. walaupun mucukk selalu marah kann bucuk tak tentu pasal tapi bucuk still cool kan .. " TERBAEK LHAA " haha , bergurau pulak .. tak pernah pun nak amek hati dengan kate-kate kasar mucukk nie .. mucukk sayangg sangat-sangat dengan bucukk .. love u so muchh <3 mucukk bersyukur sebab dapat bucukk yang jauh lebih baek berbanding yang dulu .. mucuk harap bucuk tak akan tinggal kann mucuk okeyhh .. mucuk tahuu mucukk selalu tengking bucuk dan cakap kasar dengan bucukk .. selalu buat bucukk sakit haty dengan kate-kate mucuk too .. mucukk mintak maaf .. tak ade niat langsung nak sakit kann hati bucukk .. tp ! perangai mucukk memang macam nie .. terime kaseh sangat sebab banyak sabar dengan perangai mucuk nie ..

Kalau kau nak tahu , aku nie nampak jea kasar selalu pukul-pukul kau .. but , aku lhaa orang yang mudah sangat untuk menangis .. hati aku sensitif sangat .. kau pun tahu kann aku nie macam ane orang nye .. tp ! aku nie tak suke nak luah kann sangat ape masalah aku .. aku lebih suke pendam dlm hati .. walaupun orang cakap pendam perasaan tuu tak baek tp ! tuu lha sebenar nye diri aku  .. sebab tuu aku selalu menangis cume kau jea yang tak tahu ..  maaf sebb tak dapt nak kongsi ape masalah aku dengan kau .. aku tak nak kau sedih macam aku .. biar je lhaa aku je yang sedih bukan nye kau .. aku tak suke tengok kau sedih .. aku tak suke tengok kau susah hati pikir kann masalah aku .. masalah aku biar je lhaa aku yang tanggung .. hanye gambar kau jea yang aku tatap bile aku tengah sedih dan menangis .. aku ase lega ble aku dah nangis puas-puas .. walaupun ia menjejas kann kesihatan aku .. tp , aku kuat untuk mengharungi nye ..

Sekarang , aku janji yang aku tak akan buat perkare macam tuu lagi dekat kau .. aku sayang kau .. tolong maaf kann aku okeyh .. janji tak akan larang untuk kau buat ape-ape pon .. kau tahuu x nape aku selalu larang kau kua g mane-mane pon sebb aku takut kau jumpe orang laen dan lupe kann aku .. aku cemburu tahu x .. maaf sebb kongkong kau .. lepas nie tade dah .. btw ,, aku suke tengok kau senyum 'COMEY ANGAD TAW' bagi aku kau yang paling hensem tahuu x .. tade orang laen dahh .. boleh kann kau jadi izul minho aku .. hehehehe ..  sesungguhnye kau dah kunci pintu hati aku dan hati aku akan jadi milik kau jea .. aku harap hubungan kite nie akan kekal .. sekaly lagi '' AKU MINTAK MAAF OKEYH ! AKU SAYANG KAU SANGAT-SANGAT SENGET , LOVE U FOREVER " okeyh lhaa dh penat taip nie .. Bubbye , gudnite .. :')




Old things | New things