Follow Dashboard
Tokens?

Benci kawan yang macam kau ..
Wednesday 5 June 2013 | 07:15 | 0 comments
Haii , seronok cuti sekolah dua minggu .. mesti banyak pergi bercuti kann .. huhuhu .. But , jangan lupe sekolah tinggal lagi 4 hari je nak buka balek .. kerja sekolah dah siap kea belum ?? mesti banyak yang tak siap lagi kann .. amboi-amboi !! seronok bercuti sampai lupe nak buat kerja sekolah yea .. ishh !! ape nak jadi nyee .. * elehh , aku nie pon same jea .. kerje sekolah pon tak siap lagi .. maybe ecok baru nak siap .. hahaha .. tuu pon kalau rajin nak buat lhaa .. Haihh ! ecah , ape nak jadi dengan kau nie .. kerje sekolah pon malas nak buat kea ?? dah dekat SPM nie .. tak takut .. gilerr kau tak takut .. mesti lhaa takut .. ape-ape pun tak prepair lagi .. angan-angan aku punye lha tinggi nak jadi itu ini .. tapi ! belajar pun malas .. macam mane lha nak berjaye kan .. hurrrmmm ,, nape lha aku nie malas sangat .. tak macam budak laen yang rajin belajar n pandai jea .. isshh !! ape yang aku ckap nie .. tak baek lha pertikaikan cipta TUHAN nie .. bersyukur lha sikit .. ALLAH menjadi kan manusia semua yang pandai tiada yang bodoh .. cume kite je yang manusia nie perlu rajin untuk berusaha lagi .. kalau malas memang tade lhaa hasil nyer .. WAKE UP ECAH ! YOU CAN DO IT .. INSHAALLAH ,, pray for me okeyhh guys <3

Okeyhh , balek pada story yang asal .. Kenape ade manusia yang busuk hati macam kau haa .. ?? But , aku bukan lhaa nak mengutuk kau or nak bersangke buruk dengan kau .. tapii ! dah terlalu lame aku sabar dengan perangai kau tuu .. kau berpura-pura baek depan aku but belakang aku , kau tikam aku kann ?? ape jenis kawan macam nie .. mesty ad yang iri hati kann .. kau kire untung yang aku nie bukan jenis yang nak suke nak ungkit-ungkit or berdendam dengan kau .. aku nie baek orang nyee .. *cehh , puji diri sendiri pulak * tade lha baek sangat .. but ! aku tade lha sejahat kau .. suke mengutuk orang , dengki , mencuri .. n bla bla bla .. harap muke je lawa .. * ehh , lawa kea ?? boleyh lhaa * aku tak tahu nape ?? yang kau tak suke sangat dengan aku .. kalau tak suke boleyh blah .. tak payah lhaa nak kawan dengan aku .. aku pon tak hadap lhaa nak kawan dengan kau .. banyak lagi membe aku okeyhh .. bile kau susah pandai kau cari aku .. bodek-bodek aku .. kau ingat aku nie ape ??? patung boleh buat suke hati jea .. aku pon ade perasaan okeyhh .. bukan macam kau .. suke pinggir kann orang laen bile kau tak perlu kann .. yang buat aku bengang tuu ,, suke-suke je mengfitnah aku yang bukan-bukan kann .. kau tahu mengfitnah tuu lagi besar dose nyer daripada membunuh .. *haa , amek lha kau free dose untung kau and terime kaseh lha sesangat bagi aku pahala atas dosse yang kau buat tuu * ohh , kau ingat aku tak tahu lha yang kau berdosa mintak aku excident tengah naek moto , n kau lha yang buka mulut bagi tahu bapa saudare aku yang aku selalu kuar dengan pakwe aku .. ape masalah kau dengan aku haa ?? tak puas hati kea ?? aku ad kacau life kau sampai nak buat aku macam nie skaly .. sampai hati kau kann .. aku tade pon nak bocor rahsia kau bile kau kua dengan pakwe kau sampay ke ipoh skaly .. aku boleyh je bagitahu parent kau tuu yang kau slalu kua dengan pakwe kau .. aku boleyh doa kann kau macam kau doa kan untuk aku .. tapi ! aku tak nak .. sebb bukan kuase aku untuk balas perbuatan kau .. biar lhaa ALLAH yang membalas sume nyerr .. aku redha .. aku dah penat tahu tak .. sebb tu sekarang aku malas nak rapat dengan kau sangat .. cukup sekadar kawan biase je .. aku malas nak buka cerite , nanti kite gaduh pulak .. Tahun nie kann last year kite sekolah .. malas lha nak gaduh dah .. tahun depan bukan jumpe dah pun kann .. s0 , aku biar kann je lhaa macam tuu .. sebb aku bukan yang jenis suke gafoh-gadoh nie .. pasay duet aku yang selalu hilang tuu pon kau ade curi-curi ambek kann .. macam lhaa aku tak tahuu ,, ade je orang yang bukak mulut .. tapi cume malas je nak cakap ..
aku halal kann je lha duet tuu .. tp , pade yang sorang lagi tuu .. memang aku takkan maaf kann sebb die memang suke curi duet aku .. kalau sikit tape ! nie banyak tahuu x .. aku takkan halal kann duet yang kau curi tuu .. hurmmm , sabar je lhaa yang aku mampu sekarang nie ..
 okeyhh ! bubyee .. :)


Old things | New things