Follow Dashboard
Tokens?

Tahun Baru ~ 2014 ~
Friday 3 January 2014 | 00:57 | 0 comments
Haii .. Serius talk , dah lame sangatt aku tak update blog aku nie .. Bukan sekadar tak update , jenguk or saje saje nak bukak blog nie pun tak .. Kesian dah lame diabaikan blog nie .. Huhu .. Maklum lah sepanjang tahun lepas (2013) aku busy sangatt dengan " HOMEWORK " and " NOTE " yang Cikgu bagi .. Budak SPM lah katekoo .. So , sepanjang tahun lepas memang tade mase langsung dengan blog nie .. lagi pun aku malas nak taip sebenarnye .. haha *bocor dah rahsie .. BTW , dah masuk Tahun Baru pun .. Sedih sebab tinggalkan Tahun 2013 yang penuh Kenangan Manis & Pahit yang pernah aku lalui .. dan satu lagi aku sedih sebab dah tinggalkan Alam Persekolahan .. huhu .. Umur pun dah 18 tahun untuk Tahun 2014 nie .. Segala kenangan yang ade akan aku tanam di dalam ingatan sampai bile bile .. huhu .. " SELAMAT TAHUN BARU SEMUA " Berharap Tahun nie lebih baik dari Tahun yang lepas .. Kalau dah Tahun Baru , Azam pun Baru lha kann .. So , Azam aku Tahun nie nak Jadi Orang yang Lebih Baik dan Berguna daripada Tahun sebelumnye .. InsyaAllah ..

Memang Seronok bile dah Freedom sebab dah Tak Sekolah lagi .. But , bosan jugak duduk dekat rumah nie sebab tade buat ape ape .. Asyik nak tidur je .. Huhu .. Haihh ! Entah bile lah nak dapat kerja sambilan nie .. Dah banyak tempat aku mintak but , still lagi tak dapat kerja .. Arrrrgggghhhh ! Tension doee .. Tape lah , aku habis kan ambil lesen motor and kereta dulu lepas tuu baru pergi cari kerja .. Haaa , senang sikit nak pergi cari kerja kalau dah ade lesen .. tade lha kene saman dengan polis nanti .. huhu .. Hope , dapat lha kerja lepas nie .. dah bosan yang terlamapu duduk dekat rumah nie .. Mak pun dah sebok bising bile nak pergi cari kerja sebab duduk dekat rumah pun aku bukannye buat ape pun .. Lebih baik pergi cari kerja .. Ade jugak duit sendiri nanti .. tade lah asyik nak mintak mak je duit .. Kalau nak beli ape ape pun boleh kalau dah ade sendiri .. Nie tak mak asyik bising je sebab asyik mintak duit belanje dekat mak bile nak keluar dengan member .. huhu :)

Hurrmm , dah masuk Tahun 2014 nie rase rindu pulak dekat sekolah .. ye lhaa , Kenangan paling manis aku banyak sangat dekat sekolah .. Rase rinduuuuuuu sangatttttttttt .. Rindu nak lepak dengan member dalam kelas .. Rindu nak bergosip dengan member .. Rindu nak belajar dengan cikgu dalam kelas .. Rindu nak TAWAF satu sekolah dengan member sebab cikgu tak masuk dalam kelas .. Rindu nak ngadap cikgu disiplin sebab bergaduh dekat sekolah " Budak Nakal Nie " Haha .. Rindu nak kene kan Cikgu dalam kelas .. Rindu nak kene Denda dengan cikgu bile tak siap kerja sekolah .. Rindu nak pakai Baju sekolah .. Rindu nak Makan dekat Kantin walaupun tak sedap dan Mahal .. Rindu nak Ponteng kelas Add Math sebab tak suke subjek tuu .. Lagi pun cikgu nye garang sangat "Takut" hahaha *Takutlahsangatkann .. Rindu nak Lepak dengan My Hubby time dah balik sekolah .. Rindu nak Cari Gaduh dengan budak kelas sebelah sebab bajet bagus sangattt .. Rindu dengan budak Kelas Akaun .. Rindu nak pergi Kem Kawad sampai pengsan masuk hospital sebab kan Kawad tapi Best sangattt .. Rindu nak Kene Marah dengan Cikgu tapi buat muke macam oarang tak buat salah .. Haha .. Rindu bile Cikgu panggil muke wanted dalam sekolah sebab Couple and asyik berdating .. Haha *jahatdoeakudekatsekolah .. Rindu nak tiru member time Exam dalam kelas .. Rindu nak masuk acare sukan .. Rindu nak jadi PRS dekat sekolah .. Rindu nak ngadap muke pengetua sebab selalu tak datang sekolah sebab Malas .. haha .. Rindu nak buat kerje sekolah yang cikgu bagi .. Rindu nak kene kan member dalam kelas dengan sorokkan beg member .. Rindu Izzul Mifzal .. haha *tetibe .. Rindu nak bawak barang terlarang dekat sekolah .. *henset .. Rindu nak kene panggil dekat perhimpunan sebab kelas yang paling bermasalah .. haha .. Woooooowwww , Nakal giler aku dekat sekolah termasuk geng aku sekali .. memang Kaki suke cari Masalah dekat sekolah .. But , bile tengah study or belajar dalam kelas memang kiteorang belajar betui betui .. Sanggup duduk asing asing sebab tak nak bersembang .. Kalau bersame nanti comform tak belajar punye .. Lagi satu Rindu nak Tidur dalam kelas bile time subjek Akaun sebab cikgu nye sporting sangatttt .. hahaha .. Aku lha yang paling kuat Tidur pun .. Haahahaha .. Btw , kenangan dekat sekolah lah yang paling aku Rinduuuu sangattt sebab dekat sekolah lah yang banyak mengajar aku tentang ilmu dan erti persahabatan dalam kerjasama untuk berusaha mencapai kejayaan .. *Amboii ayat aku tak boleh Blahh doee .. Hahaha .. Dan dekat sekolah jugak lha aku kenal Si Dia yang aku Sayangg .. Thanks sebab sampai sekarang masih bersama saye .. Heheh , Lebiuu Bucukkk <3
Okayy Lahh , Dah penat menaip .. cukup sampai sini saje .. Dan jangan lupe doakan Result SPM saya ye .. Berharap mendapat yang Cemerlang .. Amin .. Bubyee , Assalamualaikum .. 


Old things